2015年4月12日日曜日

Interesting Graphic Effect: Intermediatheque / 面白いビジュアル効果:インターメディアテク





This is a graphic advertisement pasted on a concrete cylinder on the underground pass way that towards JP Tower, Kitte, where Tokyo University’s Museum, Intermediatheque, is locates.

The wrap around fisheye photograph on the big cylinder gives interesting visual effect as if looking through cylindrical fish tank.

Intermediatheque, Tokyo
http://www.intermediatheque.jp/en
http://jptower.jp




このグラフィックは、東京郵便局跡地の商業施設Kitteに向かう地下道の円柱に掲げられた東京大学の学術文化総合ミュージアム、インターメディアテクの宣伝です。

魚眼レンズで撮られた写真が円柱を包むと、まるで丸い水槽越しに見ているような不思議な視覚効果が生まれます。

JPタワー学術文化総合ミュージアム、インターメディアテク、東京

                                                                                                                             

0 件のコメント :

コメントを投稿