2015年12月10日木曜日

Interactive Digital Signage : Century 21 / インタラクティブ デジタル サイネージ:センチュリー21



This is a touch panel digital signage I found in shop front of the real estate office, Century 21.
The monitor is installed as facing bright outside that expect many abuse like rain, vibration, dust and sometime a man with no common sense like me.

Considering the setting environment, the operability and visibility were quite well.  However only thing drag me about this fun experience was the price, couldn’t afford any of the properties they offer.

Century 21
http://www.century21.jp/sell?gclid=Cj0KEQiAjpGyBRDgrtLqzbHayb8BEiQANZauhxmKD1TVx2bkeTNOJ6YPiC9YeQl7QCerd_MhdrKfcRoaAsvL8P8HAQ


このタッチスクリーン式のデジタル サイネージは不動産会社のセンチュリー21のお店の前で見つけました。
モニターは明るい屋外に向けて設置され、雨や振動、ホコリや私のような常識のない利用者などの厳しい環境に耐えていました。
驚くことに、操作性は高くて驚きました。
この楽しい体験で唯一残念だったのは価格でした。販売している不動産はとても手が出せませんでした。


センチュリー21






0 件のコメント :

コメントを投稿