2015年7月3日金曜日

Sony Design MAKING MODERN 2: Sony Shinagawa showcase / Sony Design MAKING MODERN 2:ソニービル




I have been always considered Sony’s design as clean and smart and I was reconfirmed, as I wasn’t alone on this issue.

When I went to the exhibit for reviewing Sony’s product design, I saw number of people, young and elder, some looked like students, designer or foreign arty types.

Even the design of the exhibit space was clean and smart looking.

Sony Design, Making Modern, Rizzoli
http://www.amazon.co.jp/Sony-Design-Making-Deyan-Sudjic/dp/0847844994


今までもソニーのデザインは清楚でスマートだと思っていましたが、そう感じていたのは私だけだはないようでした。
このソニーの製品デザインの回顧展を見に来ていた人たちは、老若男女、学生系、デザイナー系、また外国のアート系などさまざまな方が来館していました。

展示空間のデザインもやはり清楚でスマートでした。

OPUSギャラリー、銀座ソニービル

0 件のコメント :

コメントを投稿